שעות פתיחה היום:

הטרנדים החמים באופנה הצנועה

הכתבה הטרנדים החמים באופנה הצנועה

כשמותג האופנה הבינלאומי הראשון הציג לראווה חצאיות באורך מידי וחולצות עם מפתח צוואר סגור, לא מעט נשים דתיות שפשפו את עיניהן בפליאה. אך מה שהיה נראה בתחילה כמו עוד טרנד חולף, הפך במהרה לחלק בלתי נפרד מתעשיית האופנה העולמית. עד כמה בלתי נפרד? על פי אפליקציית  Pinterest UK, כמות החיפושים אחר צמד המילים "אופנה צנועה" עלתה בשנה החולפת ב-500%!

את הכי יפה כשצנוע לך

היום כבר כולן יודעות את מה שרשתות הבוטיק המיועדות לציבור הדתי ידעו כבר מזמן – את הכי יפה כשצנוע לך. אז אילו טרנדים כובשים בסערה את בתי האופנה הגדולים בעולם ואת המותגים המקומיים? הנה כמה מהטרנדים המובילים שיעניקו לך שיק אירופאי מושלם. והבונוס – כולם מחכים לך בקניון סנטר 1!

  1. האורך: שמלות מקסי

שמלות המקסי נעשו פופולריות להפליא בתקופה האחרונה – ולא בכדי. בניגוד למיתוס המשייך שמלות מקסי רק לנשים גבוהות ודקיקות, השמלות שתמצאו בשלל החנויות המחכות לכן בקניון סנטר 1 מתאימות גם לנמוכות קומה, לצעירות, למבוגרות ולבחורות רזות כמו גם למלאות סטייל – וכולן מעניקות סטייל מושלם ללא מאמץ, ליום יום או לאירוע מיוחד. בין אם את בוחרת בשמלת שיפון פרחונית, שמלה נצמדת לגוף מבד יוקרתי או שמלה בגזרת A עם כפתורים סטייל קייט מידלטון – הבטיחי לעצמך דבר אחד: הקיץ הזה תלבשי מקסי!

  1. הצבע: צבעי גלידה

כשהטמפרטורות נוסקות לגבהים, זה בדיוק הזמן להצטייד בגביע גלידה מרענן ולהרגיע את החום הכבד, או פשוט להגיע לכל אחד ממומתגי האופנה שבקניון סנטר 1 וליהנות מהטרנד המקסים הבא: פריטי לבוש בגווני גלידה פסטליים. לא משנה אם תבחרו בגוון צהוב, תכלת או פיצ' חלומי ולא משנה אם הפריט הנבחר הוא חצאית פליסה או חולצת טריקו אוורירית – התחושה הקיצית והקלילה שתעטוף אתכן תעשה לכן חופש בלב. המותג האהוב “Mekimi” מציע מגוון רחב של שמלות מקסימות בגוונים הללו – צבעוניים או חלקים.

שתפו את המאמר

דילוג לתוכן