שעות פתיחה היום:

הסטיילינג שלך לחגי תשרי

הכתבה הסטיילינג שלך לחגי תשרי

שוב השמלה השחורה? או אולי את החצאית שלבשת באירוע ההוא בסתיו? ומה עם הנעליים הכחולות – הן מתאימות בול לערב סוכות, לא? בכל שנה מחדש, רגע לפני שהחגים מגיעים, אנחנו עומדות חסרות אונים מול ארון הבגדים שלנו ומנהלות חשבון נפש נוקב בינינו לבין האאוטפיטים שאנחנו מתכננות ללבוש.

אין ספק, השנה החדשה היא זמן של התחדשות, של רעננות ושל תקווה גדולה – וברגעים כאלה, כיף לרכוש פריטים שיתאמו את התחושה הפנימית הטובה.

עם הרגשות החגיגיים, חודש תשרי מזמן איתו אינספור (באמת, ספרנו) רגעים משפחתיים, וכולם דורשים מאיתנו שני דברים עיקריים: חיוך רחב ולבוש מוקפד. אז איך עומדים במשימה בכבוד? הנה כמה טיפים שיסדרו לך את הסטיילינג לקראת חודש החגים הממשמש ובא, בסופם תהיי מוכנה לסיבוב שופינג יעיל ומפנק במיוחד, שיחכה לך בכל אחת מהחנויות בקניון סנטר 1.

את תמיד נשארת את

על השאלה הבאה עלייך לענות בכנות: כמה פעמים מצאת את עצמך חוזרת הביתה עמוסת שקיות והבטחת לעצמך שתלבשי כל פריט ופריט עד הנצח לפחות? כמה מהבגדים הללו נותרו עד היום בשקית?

לפני שאת יוצאת למסע הקניות, שאלי את עצמך כמה שאלות מנחות: מה את אוהבת? מה הסגנון שלך? ומה את רוצה לשדר בלבוש שלך?

התשובות לשאלות הללו יסייעו לך לא לעשות בחירות שגויות בלהט הרגע, ובכך תוכלי למקסם את ההנאה מהבגדים שתרכשי. נסי לחשוב על ארוחות החג השונות והסיטואציה החברתית בה תימצאי. שמלה אחת מתאימה יותר לבית הכנסת, אחרת לאירוח והשלישית לבית הורייך, ייתכן ותחליטי שאת מעדיפה צבעים שקטים יותר או דווקא צבעוניים ובולטים – לא משנה במה תבחרי, חשוב שהבחירה שלך תתאם את הרצונות האישיים שלך ותגרום לך להרגיש בנוח.

בחרי פריט קלאסי אחד (לפחות)

מהתפילה בבית הכנסת לבית המארחים, משם לגינה עם הילדים, מפגש עם חברים או אירוח בביתכם – אנחנו רוצות להתלבש יפה ואנחנו רוצות לגוון. איך עושים זאת מבלי לרוקן את הארנק? בוחרים פריטים קלאסיים שיכולים להשתלב עם כמה הופעות. תוכלי לבחור בג'קט שחור, חצאית לבנה או שמלת בייסיק בגוונים שקטים ולשלב כל אחד מהפריטים הללו באופן אחר, כך שיתאימו כמעט לכל הופעה ולכל עונה. חשוב להקפיד על גזרה נקיה וישרה, ללא חיתוכים מקוריים מדי ובלי דוגמאות – כך תוכלי לשלב כל אחד מהפריטים שתבחרי עם אינספור פריטים אחרים וליהנות מכמה הופעות – במחיר אחד!

נוחות היא שם המשחק

כדי להרגיש טוב לפני ארוחת החג אך בעיקר אחריה – העדיפי לבחור בגדים נוחים העשוים בדים נושמים ונעימים. הימנעי מלבוש צמוד או לוחץ ושימי את הנוחות שלך במקום הראשון. אחרי הכל, אמרנו שחלק מדרישות החג הוא חיוך רחב, נכון?

כל המותגים – במקום אחד

קניון סנטר 1 מחכה לך עם היצע רחב של מותגים אופנתיים במקום אחד, כמו "Mekimi", “Banana”, MODESTY, "RACHEL H" או שמיז. תוכלי לשלב בין שמלות חגיגיות, הופעות לבוש שיכולות להיות משותפות לך ולילדייך (טרנד ה"MINI ME" המדליק עליו תוכלי לקרוא כאן) ופריטי לבוש מגוונים שיכולים להתאים לשעות הבוקר, הערב ומה שביניהם.

בפעם הבאה שהארון שלך מזעיף פנים וגורם לך למרמור נוסח "אין לי מה ללבוש" – קחי אותו איתך לשופינג מפנק בקניון סנטר 1!

שתפו את המאמר

דילוג לתוכן